BANER PROGRAMU "BĄDŹ WIDOCZNY"

Poradnik dla przedsiębiorców działających w Internecie III część bezpłatnego poradnika

Agencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców,
opublikowała już III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce.

Zespół działu SE0 Agencji NPROFIT przygotowując tę ostatnią część poradnika skupił się na treściach
dla e-commerce. Jednak trzeba podkreślić, że wiele ma zastosowanie również w przypadku stron
usługowych czy informacyjnych.

Codziennie pojawiają się nowe witryny, a każda ma jeden cel — znaleźć się jak najwyżej w wynikach
wyszukiwania. Nie jest to możliwe m.in. bez właściwego contentu. W poradniku odpowiedziano na
pytanie czy treści w e-commerce są istotne i co wpływa na ich poprawność zarówno pod kątem
robotów indeksujących, jak i użytkowników.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z
czynników wpływających na dokonanie zakupów.

Jak wiadomo e-commerce to szeroko pojęty handel internetowy. To przede wszystkim sklepy
internetowe prowadzące sprzedaż B2B, C2C oraz C2B. Rynek ten na przestrzeni lat rozwijał się w
zawrotnym tempie. Obecna sytuacja przyczyniła się do kolejnych wzrostów. Niewątpliwe firmy
powinny zaistnieć w Internecie, bez różnicy czy to lokalny biznes, czy globalny. W ostatnim czasie wielu
przedsiębiorców stanęło przed wyborem przeniesienia biznesu do Internetu. Pytanie, jednak jak się
wyróżnić na tle konkurencji? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w poradniku Agencji NPROFIT
dostępnym tuta[.

Kampania #bądźwidoczny została przygotowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które
znalazły się w niestabilnej sytuacji, wywołanej przez pandemię koronawirusa. Wiele firm musiało
zmodyfikować swoje plany, zdecydować się na szybką reorganizację, czy zmianę profilu działalności.
Agencja NPROFIT podpowiada jak wyróżnić się w Internecie.

Z uwagi na zainteresowanie przedsiębiorców w 2021 roku odbędzie się II edycja kampanii. Obok
Agencji NPROFIT do grona organizatorów dołączy również platforma Terdeals.com.


Organizator kampanii:

Agencja NPROFIT (norofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEQ. Od ponad 11 lat
pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Kilkudziesięcioosobowy i
międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw.
Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu
pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji w mediach
społecznościowych.

Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli zestawienie najdynamiczniej rozwijających się
małych i średnich firm e-commerce, w którym Agencja NPROFIT znalazła się już po raz piąty.

NPROFIT przestrzega zasad etyki w biznesie i — co ważne — funkcjonuje także w oparciu o koncepcję
społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne,

jak i ogólnopolskie inicjatywy.

Biuro: ul Kościańska 39, 60-112 Poznań
40. NPROFIT Dane firmy: NPROFIT Kamil Rybicki, ul. Nowa 23, 63-430 Raczyce
t tinq i n ornotokruy NIP: 622-267-70-48, REGON: 301581432
info@nprofit.net, +48 795-728-686

Załączniki

Zobacz również